
Tänään on illalla ohjelmassa vielä töitä, onneksi viimeistä kertaa tällä viikolla. Sen jälkeen ystävän luokse tyttöilemään! Matkalla pitäisi pysähtyä katsomaan olisiko Filmtownin hyllyssä Sinkkuelämää-elokuvaa, sillä se olisi täydellinen suunniteltua tyttöiltaa ajatellen. Saattaa vain olla, että uutuutensa vuoksi kaikki levyt ovat menossa ja joudutaan tyytymään johonkin hyllystä löytyvään. Onneksi sieltäkin löytyy jotain varteenotettavia vaihtoehtoja, kuten esimerkiksi Breakfast at Tiffany´s, jonka löysin alelaarista viime keväänä. Audrey Hepburn on kyllä mainio! Tyttöilyyn kuuluu myös olennaisena osana herkuttelu, ja tähän hätään Kalpiksella on parhaat tarjottavat. Rakastan siellä myytäviä jugurttipäällysteisiä hedelmiä ja pähkinöitä! Viime kerralla huomasin siellä myytävän myös suklaalakkoja, joita tietenkin piti sitten ostaa, nams.
Kommentit